Dostosowując się do wytycznych Ministerstwa Edukacji Narodowej każda grupa w naszym przedszkolu realizuje zdalne nauczanie. Najmłodsi z grupy „Pszczółki” z dużym zaangażowaniem Rodziców chętnie wykonują ćwiczenia i zabawy proponowane przez panie wychowawczynie. Wśród propozycji znajdują się zadania z różnych obszarów edukacyjnych. Z pomocą przychodzi Internet na stronach, którego znajduje się wiele przydatnych materiałów. Rodzice wykorzystując podsyłane przez nauczycielki linki mogą z dziećmi śpiewać piosenki, oglądać filmy edukacyjne itp. Podczas narodowej kwarantanny w domu, dzieci wykonały wiele prac plastycznych różnymi technikami np. wyklejanki, wycinanki, lepienie z plasteliny, kolaż. Dostały sprawdzony przepis na masę solną, z której lepiły wielkanocne smakołyki. Zostały zachęcone do przeprowadzenia doświadczeń i eksperymentów z jajkami. Założyły hodowlę rzeżuchy oraz innych roślin: fasoli, szczypiorku. szczypiorku. Wśród propozycji było wiele zabaw ruchowych, ćwiczeń artykulacyjnych i ortofonicznych. Systematycznie Rodzice czytają dzieciom opowiadania z przygodami głównych bohaterów książkowych Ady i Olka.
Pomimo tego, że taka forma pracy się sprawdziła, wszyscy tęsknimy za „tradycyjnym przedszkolem”.
Katarzyna Dąbrowska-Duda, dokumentacja fotograficzna Renata Jasiak